Založ si blog

Ani „slovo“. ..

„Ty… čo by si v živote chcel? Tak naozaj…“
„Ja?“
„Ehe. Čo je tvojím snom?“
„Chcel by som… rád by som.. túžim…túžim….len tak ponoriť nohy vo Fontáne di Trevi…Chcem piť kokosové mlieko priamo z tej obrovskej „škrupiny“ … Chcel by som sedieť v jednej miestnosti s Jackom Nicholsonom… asi v kine:) chcel by som ukradnúť z toskánskej vinice strapec hrozna a pripiť si s guinessom na zdravie s pravým Írom! Chcel by som si raz prečítať knihu o Gaudim v španielčine kdesi na katalásnkych schodoch, vstávať a zaspávať s úsmevom na tvári a spievať si každý deň americké country.. To je mojím snom.“
„A vieš po španielsky?“
„Ani slovo:)“

Najhorší je ROZCHOD. ..

25.11.2012

Asi najhorším okamžikom vzťahu je ROZCHOD. Ľudia sa často rozchádzajú a utekajú od svojich polovičiek, pretože su leniví investovať, riešiť, odpúšťať, či bojovať za svoj vzťah. Utekajú ako zbabelci a ani si neuvedomujú, že utekajú často len sami pred sebou. Dodávajú si guráž, že im bude lepšie a často tomu radi veria. Idú to niekam zapiť s kamarátmi, [...]

Nie všetko staré je zlé

10.05.2012

V poslednej dobe som si všimol, že aj ľudia, ktorí blogy ako také odsudzovali, si založili svoj vlastný blog a blogujú jedna radosť. Nemyslím si, že mám nejaké veľké spisovateľské danosti, ale s touto myšlienkou som sa pohrával už veľmi dávno, veď prečo to neskúsiť aj ja sám, keď už aj veľký Hank Moody má svoj blog, kde píše naozaj to, čo ho úprimne napadne [...]

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6172x
Priemerná čítanosť článkov: 2057x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy